MOJE PROJEKTY

Personální systém PINYA
Co jsem zajišťovala
-
Poptávkovo-nabídkové řízení
-
Proces implementace včetně importu dat
-
Tvorba video návodů pro personál
-
Následná správa a administrace systému
-
Návrh řešení, která splňují požadavky personalistky, ale jsou realizovatelná v systému.
-
Cílem tohoto projektu bylo zvýšit efektivitu práce na personálním oddělení.
Dopady projektu
-
Sjednocená a online evidence pro všechny spolupracující zaměstnance
-
Omezilo se přepisování dat a zbytečné tabulky.
-
Automatické generování personální dokumentace.
-
Elektronické podepisování dokumentů.
-
Automatická komunikace se zaměstnanci a uchazeči o zaměstnání.
-
Vytvoření evidence pro Správu majetku a E-learning.
-
Automatizace některých úkonů, jako rozesílání výzev k lékařským prohlídkám nebo zápisy do e-learningu
.png)
Dokumentace pro dotaci výzva Technologie 4.0
Co jsem zajišťovala
-
Definice zadání a rozsahu projektu – propojení výrobních a IT technologií.
-
Poptávkovo-nabídkové řízení.
-
Komunikace s dotační agenturou a přenos požadavků na dodavatele.
-
Zpracování podnikatelského záměru, tak aby splňoval požadavky MPO.
-
Cílem tohoto projektu bylo získat dotace pro nově otevíranou divizi firmy.
Dopady projektu
-
Snížení potřeby financování z cizích zdrojů.
-
Rychlejší ekonomická návratnost.
-
Uvolnění cash flow.
-
Společnosti se dotaci podařilo získat ve výši 40% z celkově žádaných nákladů.
.png)
Whistleblowing
Co jsem zajišťovala
-
Zjištění základních informací
-
Koordinace komunikace s advokátní kanceláří.
-
Kontrola veškeré dokumentace.
-
Implementace prvků Whistleblowingu do firmy.
-
Cílem tohoto projektu bylo – získat funkční, efektivní, ale nenákladné řešení tak, aby firma splnila zákonnou povinnost
Dopady projektu
-
Nastavený systém whistleblowingu bez zatížení personalisty.
-
Systém hlášení pro zaměstnance je možný přímo z HR systému.
-
Seznámení se směrnicí provedeno formou e-learningu vč automatického zápisu všech nově příchozích zaměstnanců.
-
Podařilo se zavést řešení bez jakýchkoliv dalších udržovacích nákladů.
.png)
Controlling a reporting pro majitele restaurace
Co jsem zajišťovala
-
Kontrola business plánu a stanovení variant, při kterých dosahuje restaurace různého zisku.
-
Nastavení analytik účtů pro snadnější vyhodnocování účetních dat.
-
Stanovení klíčových ukazatelů
-
Pravidelné vyhodnocování účetních dat a plánu.
-
Report majiteli firmy o hospodaření.
-
Cílem projektu bylo – zajistit, aby měl minoritní majitel ucelený ekonomický přehled i v průběhu roku.
Dopady projektu
-
Jednodušší orientace v účetních datech.
-
Minoritní majitel měl průběžné informace o hospodaření firmy.
-
Efektivnější komunikace mezi společníky.

Audit ERP systému SyteLine
Co jsem zajišťovala
-
Vyvolání potřeby auditu.
-
Definice potřebných kroků před zahájením auditu
-
Koordinace vzájemných jednání mezi IT a zaměstnanci.
-
Řízení týmu na straně zadavatele.
-
Určení klíčových ukazatelů pro jednodušší kontrolu managementu a jejich zavedení do systému.
-
Hledám řešení mezi IT a zaměstnanci s ohledem na ekonomickou efektivitu.
-
Cílem projektu je zautomatizovat práci, eliminovat zbytečné tabulky a dotváření dat mimo software, vytvořit nástroj pro snadnou a okamžitou kontrolu.
Dopady projektu
-
Oživili jsme APS přímo v systému.
-
Nastavili se KPI na úrovni oddělení logistiky.
-
Nastavení reportů pro okamžitou informaci o hodnotě skladu po jednotlivých dílech, stavu plnění požadavků zákazníka.
-
Nyní pracujeme na propojení dat nad zacházkou tak, aby se jednoduše dala ověřit její ziskovost a další…