top of page

MOJE PROJEKTY

OBRÁZEK

Personální systém PINYA

Co jsem zajišťovala

  • Poptávkovo-nabídkové řízení

  • Proces implementace včetně importu dat

  • Tvorba video návodů pro personál

  • Následná správa a administrace systému

  • Návrh řešení, která splňují požadavky personalistky, ale jsou realizovatelná v systému.

  • Cílem tohoto projektu bylo zvýšit efektivitu práce na personálním oddělení.

Dopady projektu

  • Sjednocená a online evidence pro všechny spolupracující zaměstnance 

  • Omezilo se přepisování dat a zbytečné tabulky.

  • Automatické generování personální dokumentace.

  • Elektronické podepisování dokumentů.

  • Automatická komunikace se zaměstnanci a uchazeči o zaměstnání.

  • Vytvoření evidence pro Správu majetku a E-learning.

  • Automatizace některých úkonů, jako rozesílání výzev k lékařským prohlídkám nebo zápisy do e-learningu

LOGO VERONIKA

Dokumentace pro dotaci výzva Technologie 4.0

Co jsem zajišťovala

  • Definice zadání a rozsahu projektu – propojení výrobních a IT technologií.

  • Poptávkovo-nabídkové řízení.

  • Komunikace s dotační agenturou a přenos požadavků na dodavatele.

  • Zpracování podnikatelského záměru, tak aby splňoval požadavky MPO.

  • Cílem tohoto projektu bylo získat dotace pro nově otevíranou divizi firmy.

Dopady projektu

  • Snížení potřeby financování z cizích zdrojů.

  • Rychlejší ekonomická návratnost.

  • Uvolnění cash flow.

  • Společnosti se dotaci podařilo získat ve výši 40% z celkově žádaných nákladů.

LOGO VERONIKA

Whistleblowing

Co jsem zajišťovala

  • Zjištění základních informací

  • Koordinace komunikace s advokátní kanceláří.

  • Kontrola veškeré dokumentace.

  • Implementace prvků Whistleblowingu do firmy.

  • Cílem tohoto projektu bylo – získat funkční, efektivní, ale nenákladné řešení tak, aby firma splnila zákonnou povinnost

Dopady projektu

  • Nastavený systém whistleblowingu bez zatížení personalisty.

  • Systém hlášení pro zaměstnance je možný přímo z HR systému.

  • Seznámení se směrnicí provedeno formou e-learningu vč automatického zápisu všech nově příchozích zaměstnanců.

  • Podařilo se zavést řešení bez jakýchkoliv dalších udržovacích nákladů.

LOGO VERONIKA

Controlling a reporting pro majitele restaurace

Co jsem zajišťovala

  • Kontrola business plánu a stanovení variant, při kterých dosahuje restaurace různého zisku.

  • Nastavení analytik účtů pro snadnější vyhodnocování účetních dat.

  • Stanovení klíčových ukazatelů

  • Pravidelné vyhodnocování účetních dat a plánu.

  • Report majiteli firmy o hospodaření.

  • Cílem projektu bylo – zajistit, aby měl minoritní majitel ucelený ekonomický přehled i v průběhu roku.

Dopady projektu

  • Jednodušší orientace v účetních datech.

  • Minoritní majitel měl průběžné informace o hospodaření firmy.

  • Efektivnější komunikace mezi společníky.

SYTELINE

Audit ERP systému SyteLine

Co jsem zajišťovala

  • Vyvolání potřeby auditu.

  • Definice potřebných kroků před zahájením auditu 

  • Koordinace vzájemných jednání mezi IT a zaměstnanci.

  • Řízení týmu na straně zadavatele.

  • Určení klíčových ukazatelů pro jednodušší kontrolu managementu a jejich zavedení do systému.

  • Hledám řešení mezi IT a zaměstnanci s ohledem na ekonomickou efektivitu.

  • Cílem projektu je  zautomatizovat práci, eliminovat zbytečné tabulky a dotváření dat mimo software, vytvořit nástroj pro snadnou a okamžitou kontrolu.

Dopady projektu

  • Oživili jsme APS přímo v systému.

  • Nastavili se KPI na úrovni oddělení logistiky.

  • Nastavení reportů pro okamžitou informaci o hodnotě skladu po jednotlivých dílech, stavu plnění požadavků zákazníka.

  • Nyní pracujeme na propojení dat nad zacházkou tak, aby se jednoduše dala ověřit její ziskovost a další…

774 841 480

bottom of page